IMPULSA BALEARS i SASGA YACHTS reconeixen oportunitats creixents en el sector nàutic de les illes

L’empresa menorquina, constructora d’embarcacions, configura la seva proposta de valor combinant tradició i tecnologia

PALMA · IMPULSA BALEARS compta amb el coneixement i l’experiència de SASGA YACHTS en el desenvolupament del sector nàutic regional a través de la recent incorporació de l’empresa nàutica al seu Patronat. A partir d’aquesta incorporació, la fundació aconsegueix, en paraules de la seva presidenta, Carmen Planas, «formar una visió conjunta dels actors empresarials que operen en els distints teixits insulars i formular, així, una proposta de valor única que impulso la competitivitat global del nostre arxipèlag».

En aquesta línia, José Luis Sastre, director general de SASGA YACHTS, ha manifestat l’interès de la seva companyia per «compartir el bagatge de coneixement productiu que atresoram al voltant de la mar, fruit d’una llarga trajectòria en què tradició i avantguarda formen un tàndem d’èxit». Així les coses, la participació activa de Sasga Yachts a les iniciatives estratègiques de la fundació es materialitzarà en les properes actuacions dutes a terme en l’àmbit de la clusterització de l’estructura productiva, no en va, assenyala Sastre, «la nostra vocació industrial connecta clarament amb els serveis que demanda un sector nàutic cada vegada més desenvolupat i amb més oportunitats de generar valor».

Accedeix a la i|notícia completa

Dilluns, 21 octubre 2019