IMPULSA BALEARS i CAROB SA aposten per la innovació com a via de diferenciació

L’empresa industrial és un dels cinc únics productors de goma de garroví del món

PALMA · IMPULSA BALEARS ha incorporat el coneixement i experiència de CAROB SA en matèria d’internacionalització a través de la recent incorporació de l’empresa industrial al seu Patronat. Amb aquesta adhesió, la fundació alimenta la seva massa crítica, no en va, en paraules de la seva presidenta, Carmen Planas, «es tracta d’una empresa que ha forjat la seva trajectòria en els mercats exteriors demostrant que també es pot innovar sobre el sector primari».

En aquesta mateixa línia, Juan Calafat, administrador de CAROB SA, ha expressat la seva satisfacció per entrar a formar part «d’una plataforma basada en el coneixement compartit que reconeix la capacitat exportadora del teixit local com una via de progrés per a l’impuls de la competitivitat». La participació activa de CAROB SA en les actuacions de la fundació, que ja va posar de manifest com a actor convidat a la i|conferència ‘El valor que ve de l’exterior’ del mes d’abril passat, se seguirà fonamentant, segons el seu màxim responsable, en «contagiar el nostre afany per adaptar constantment el nostre producte a les exigències creixents del mercat, recolzats en el desenvolupament d’una tecnologia pròpia que ens permet formular una proposta única i diferenciada».

Accedeix a la i|notícia completa

Dimarts, 15 octubre 2019