IMPULSA BALEARS i BODEGAS JOSÉ L. FERRRER assenyalen el territori com a factor de diferenciació en els mercats

L’empresa vinícola es recolza en la preparació tecnològica de les seves instal·lacions per crear un producte d’alta qualitat capaç de respondre a les exigències del mercat

PALMA · IMPULSA BALEARS disposa del coneixement i l’experiència de caràcter productiu de BODEGAS JOSÉ L. FERRER a través de la recent incorporació de l’empresa vinícola al seu Patronat. I és que, a través d’aquesta adhesió, la fundació suma, en paraules de la seva presidenta, Carmen Planas, «el bagatge acumulat per una empresa que, al llarg d’una dilatada trajectòria, ha convertit el territori en un avantatge competitiu per diferenciació».

En aquest sentit, José L. Roses i Maria Roses, conseller delegat i adjunta a la direcció, respectivament, de BODEGAS JOSÉ L. FERRER, han manifestat el seu compromís amb un projecte que «aposta clarament per reforçar el teixit empresarial regional enfront de les pressions competitives dels mercats». La participació activa de BODEGAS JOSÉ L. FERRER se situa en la iniciativa estratègica que la fundació manté en matèria de capacitat exportadora, no en va, segons expressen els màxims responsables de la companyia, «creiem en la internacionalització del nostre producte perquè dotar-nos de la tecnologia més avançada ens permet treballar bé les nostres terres i aconseguir el millor de cadascun dels nostres ceps».

Accedeix a la i|notícia completa

Dilluns, 18 novembre 2019