Inici Nosaltres Ser Impuls Solucions Activitats Sala de premsa

Activam reN · Balear Circular Hub

Per convertir una direcció compartida en capacitat compartida de transformació

L’any passat, amb motiu de la primera edició de l’Impulsa Circular Meeting, vàrem presentar el Roadmap del trànsit cap a un sistema turístic circular a les Balears. Un full de ruta que fixa una direcció compartida i ens permet començar a respondre una pregunta clau: cap a on volem orientar la transició circular de l’arxipèlag?

Avui, un any després, la pregunta és una altra: com ho fem possible?

Perquè entre disposar d’una direcció compartida i produir transformació hi ha tot un espai que hem d’aprendre a construir: un espai de connexió, confiança, capacitats, col·laboració, experimentació i aprenentatge.

Precisament aquest és l’espai que reN · Balear Circular Hub vol contribuir a articular: una infraestructura de transició des de la qual connectar actors, compartir coneixement, identificar necessitats, impulsar iniciatives i generar noves capacitats d'acció.

Aquest va ser també el fil conductor de la segona edició de l’Impulsa Circular Meeting, que va reunir al Palma Aquarium empreses, administracions, institucions de coneixement i referents internacionals en economia circular i transformació territorial. Junts vàrem explorar com convertir la direcció que ens ofereix el Roadmap en comunitat, projectes, aliances i noves capacitats d’acció.

En aquest procés adquireix també un paper central la plataforma de participació que anirem desplegant progressivament al servei de la comunitat reN. En aquesta primera fase, et convidam a seguir-ne el desplegament, compartir una iniciativa, declarar una necessitat o explorar noves formes de col·laboració.

Noves solucions

i|empresa

Explora el teixit empresarial de les Balears i situa les teves decisions en context


i|negocis · Número 9

El millor balanç del cicle. I ara, què?




    

Compartim el nostre posicionament

IMPULSA BALEARS reforça la seva proposta d'intel·ligència econòmica al servei del teixit productiu

28/09/2026



 
Llegir-ne més

IMPULSA BALEARS activa reN · Balear Circular Hub per convertir el Roadmap circular en capacitat compartida d'acció

16/09/2026


 
Llegir-ne més
    
    

En els mitjans

Entrevista · Les empreses han d'incorporar la sostenibilitat de forma efectiva en la seva estratègia

En el marc de la celebració del Meeting · Lideratge amb propòsit. Empresa i sostenibilitat, Antoni Riera introdueix en aquesta entrevista el significat de les empreses amb propòsit, protagonistes de la novena publicació d'i|tòpics, i explica com la nova versió d'i|esg pot ajudar el sector empresarial a integrar la sostenibilitat en les seves estratègies corporatives.

Escolta-la a Onda Cero
    
Estàs interessat en ser impuls o col·laborar amb nosaltres?
Informa't
Afegeix newsletter@impulsabalears.org als teus contactes per assegurar que els nostres e-mails t'arriben a la teva safata d'entrada. Si no t'interessa seguir rebent el nostre butlletí, edita les teves preferències d'usuari des d' aquí.
Ha rebut aquest correu pel fet d’estar subscrit a la newsletter de la Fundació Impulsa Balears. Si voleu donar-vos de baixa ho podeu fer a través de l’enllaç que us hem adjuntat més a dalt o escrivint-nos a info@impulsabalears.org. En qualsevol cas, podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació o supressió, entre d’altres, d’acord amb el que indica la nostra Política de Privacitat.