ISBA se suma al patronat d'IMPULSA BALEARS

Ambdues entitats subscriuen l’adhesió i subratllen «la importància de promoure l’emprenedoria de nous projectes empresarials com a motor de la competitivitat global de les Balears».

PALMA · La presidenta de la Fundació IMPULSA BALEARS, Carmen Planas, i el president d’ISBA, Eduardo Soriano, han formalitzat la incorporació de l’entitat financera al Patronat en un acte al qual també hi han assistit Jesús Fernández, director general de l’entitat i Antoni Riera, director tècnic de la fundació.

L’adhesió d’ISBA, la cinquena d’enguany, dóna continuïtat als objectius marcats per la governança de la fundació en matèria d’ampliació i consolidació de la seva massa crítica a través de la línia d’acció i|compromís. Així doncs, la nova incorporació se suma a les quatre entitats financeres –Caixabank, Banco Santander, Banca March i Colonya Caixa Pollença– que ja formen part d’un Patronat integrat per una quarantena d’actors empresarials. Des d’aquesta perspectiva, cal reconèixer, en paraules de Carmen Planas que «l’accés a un finançament adequat i assequible és fonamental per promoure l’emprenedoria de nous projectes empresarials i consolidar un teixit en condicions d’impulsar la competitivitat global de les Balears».

En una mateixa línia, Eduardo Soriano i Jesús Fernández s’han mostrat molt satisfets d’entrar a formar part d’IMPULSA BALEARS, convençuts de «la importància d’acompanyar a les empreses, especialment a les pimes, en la construcció de nous avantatges que redundin en millors resultats tant per al negoci com per al teixit en què operen». Des d’aquesta premissa, la predisposició d’ISBA per començar a participar activament de l’agenda d’acció de la fundació és alta, per tal com «ens sentim fortament alineats amb un projecte que descansa, en gran manera, en el rol transformador de l’empresa com a principal motor del desenvolupament de la nostra comunitat».

Accedeix a la i|notícia completa

Dimarts, 5 Març 2019