IMPULSA BALEARS participa en el II Foro Illeslex

IMPULSA BALEARS ha participat activament en la segona edició del fòrum organitzat pel bufet d’advocats Illeslex, amb el recolzament del Cercle d’Economia de Mallorca, que s’ha dut a terme aquest migdia a l’Hotel Valparaíso de Palma. Sota el títol ‘Thomas Cook: conseqüències i lliçons’, el director tècnic de la fundació, Antoni Riera, s’ha encarregat de moderar el debat amb Aurelio Vázquez, responsable d’operacions per a la Península i les Balears d’Hotel Investment Partners, una companyia filial de Blackstone Group que es perfila com el principal agent inversor en hotels vacacionals d’Espanya.

En el transcurs de la dissertació, s’ha posat sobre la taula la necessitat d’evolucionar l’actual cadena turística de valor de les illes, atès que, segons Vázquez, «la posició de partida de l’arxipèlag és immillorable, si bé hi ha destinacions que estan duent a terme iniciatives de posicionament molt interessants que val la pena seguir». Recolzant-se en el darrers resultats d’i|ICT, RRiera ha assenyalat la «importància de superar l’equació restringida de ‘localització-preus-places’ si ens volem transformar de veritat, amb un retorn que valgui la pena tant empresarialment com socialment».

A més del socis fundadors d’Illeslex Guillermo Dezcallar i Javier Blas, la jornada també ha comptat amb la intervenció de Luis del Olmo, ex director general de màrqueting de Meliá Hotels International. El bufet Illeslex és actor col·laborador d'IMPULSA BALEARS.

Dimecres, 27 novembre 2019