IMPULSA BALEARS i CIMENTS DE BALEARS comparteixen vies de progrés al voltant de la millora de l'eficiència

L’empresa comercialitzadora de ciments cobreix totes les baules de la cadena logística des de la importació del material a la distribució

PALMA · IMPULSA BALEARS disposa del coneixement i l’experiència de caràcter productiu de CIMENTS DE BALEARS a través de la recent incorporació de l’empresa distribuïdora d’aquest material de construcció al seu Patronat. Amb aquesta incorporació, la fundació afegeix, segons assenyala la seva presidenta, Carmen Planas, «la trajectòria d’una companyia basada en valors de negoci sòlids, que aporta una visió específica sobre requeriments bàsics de la competitivitat, com és l’actual dotació d’infraestructures».

En aquest sentit, Raquel Soriano, directora de màrqueting i recursos humans de CIMENTS DE BALEARS, ha posat de manifest el compromís amb un projecte que «es basa en el rol transformador de l’empresa com a contribuïdor net a l’impuls de la competitivitat global de l’arxipèlag». La participació activa de CIMENTS DE BALERAS se situa al voltant de la iniciativa estratègica que la fundació manté en matèria d’activació de palanques estratègiques, no en va, segons expressa el màxim responsable de la companyia, «després de més de dues dècades en actiu, hem desenvolupat una cultura empresarial basada en l’eficiència dels nostres processos i la recerca continua de l’excel·lència en els nostres serveis».

Accedeix a la i|notícia completa

Dilluns, 25 novembre 2019