IMPULSA BALEARS participa en el Summit de Turisme d'ORACLE

IMPULSA BALEARS ha participat activament en el Summit de Turisme 2019 d’ORACLE, la trobada anual per als professionals del sector que, en aquesta ocasió, l’empresa tecnològica ha organitzat a les Bodegues Son Mayol. En aquest mar, el director tècnic de la fundació, Antoni Riera, ha moderat la taula de debat de la jornada que, amb el títol ‘#DataEconomy, la importància de les dades en el sector turístic’, ha permès compartir coneixement i experiència amb Iñaki Fuentes, CEO de Bluekiri i CIO de Logitravel, Pilar Luque, directora de finances de Globalia, Sergi Mesquida, Automation & Innovation Manager d’Hotelbeds i Iñigo Onieva, Global eCommerce Director de Grupo Barceló.

Enfront dels reptes i les oportunitats que tots els participants han coincidit en subratllar respecte de les estratègies digitals de les seves companyies, Riera ha destacat l’atractiu de les dades per impulsar la competitivitat turística balear, atès que «no obliguen només a dotar-se, sinó a implementar. I per això cal transformar-se». Així mateix, Riera ha recordat que «a IMPULSA BALEARS dotam una sòlida funció d’intel·ligència econòmica al voltant del seguiment de les megatendències globals, com la digitalització, perquè creiem en el potencial d’un teixit històricament tan pioner i emprenedor com el nostre».

L’empresa tecnològica ORACLE ha celebrat la seva octava edició del Summit de Turisme a Palam. En el transcurs de la jornada, responsables de la divisió espanyola han presentat les novetats de la companyia per a professionals del sector turístic. Així mateix, s’han conegut les experiències reals en matèria de tecnologia cloud, experiència del client i redefinició dels models actuals de negoci d’ILUNION Hotels i Grupo Piñero.

Dimecres, 13 novembre 2019