IMPULSA BALEARS i LJS GROUP comparteixen noves oportunitats de creixement empresarial

El grup empresarial diversifica el seu radi d’acció en una àmplia cartera de negocis que va des del primari als serveis

PALMA · IMPULSA BALEARS integra el coneixement i l’experiència de negoci de LJS GROUP a través de la recent incorporació del grup empresarial al seu Patronat. Amb aquesta adhesió, la fundació suma, en paraules de Carmen Planas, «la visió de negoci d’un grup relativament jove amb presència en variats segments de l’especialització productiva balear».

En aquest sentit, Lorenzo Fluxá, director executiu de LJS GROUP, ha assenyalat el seu interès per formar part del projecte fundacional, atès que «ens il·lusiona saber que podem facilitar i, al mateix temps, incorporar nou instrumental per polsar el mercat i mantenir-nos fortament connectat amb el teixit insular». La participació efectiva de LJS GROUP en les actuacions de la fundació es manté al voltant de la iniciativa estratègica de dinàmica empresarial, especialment pel que fa a l’emprenedoria i la generació de noves oportunitats de creixement empresarial.

Accedeix a la i|notícia completa

Dijous, 7 novembre 2019